Zamówienie (5)
-
Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Zamówione przez Ciebie produkty Eucerin zostaną wysłane za pośrednictwem DHL.
-
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Po złożeniu przez Ciebie zamówienia, nie możemy go dla Ciebie zmienić. Oczywiście po otrzymaniu produktów masz możliwość ich bezpłatnego zwrotu w ciągu 14 dni.
-
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Czas dostawy wynosi zazwyczaj od trzech do czterech dni roboczych.
-
Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia?
Tak, potwierdzenie wysyłki zostanie wysłane pocztą elektroniczną. Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z potwierdzeieniem. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia, sprawdź folder spam na swoim koncie e-mail.
-
Nie dostałem potwierdzenia zamówienia...co mam zrobić?
Najpierw sprawdź folder spamu, czy aby nie znajduje się tam wiadomość z potwierdzeniem. Jeśli nie, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, korzystając z łącza do formularza kontaktowego.
Dostawa (4)
-
Czy koszty wysyłki są bezpłatne?
Standardowy koszt wysyłki dla zamówień złożonych w sklepie internetowym Eucerin wynosi 9,99 zł za zamówienie. W przypadku promocji na darmową wysyłkę, wysyłka jest oczywiście darmowa (w zależności od warunków promocji). Prosimy pamiętać, że zamówienia złożone w sklepie internetowym Eucerin są dostarczane tylko na terenie Polski.
-
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Numer śledzenia przesyłki zostanie wysłany wraz z potwierdzeniem wysyłki.
-
Czy zamówienie może zostać dostarczone na adres inny niż adres na fakturze?
Tak, adres na fakturze i adres dostawy mogą być różne. W procesie zakupu wystarczy podać adres do faktury i dostawy.
-
Moje zamówienie jeszcze nie dotarło. Co należy zrobić?
Po złożeniu zamówienia należy odczekać cztery dni robocze. Po ich zakończeniu, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Zwrot (3)
-
W jakim terminie mogę zwrócić zamówienie?
Zamówienie można zwrócić w ciągu czternastu dni bez podawania przyczyny. Okres odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym Państwo lub wskazana przez Państwa osoba trzecia odebrała towar.
-
Czy zwrot jest bezpłatny?
Tak, zwrot jest bezpłatny.
-
Jak mogę zwrócić zamówienie?
W przypadku odstąpienia od umowy umożliwiamy bezpłatny zwrot towarów. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu, które ułatwią nam jego realizację:
Do zwrotu towarów należy użyć oryginalnego opakowania.
Poproś o kartę zwrotu za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego na stronie [https://www.eucerin.pl/meta-pages/kontakt].
Wypełnij kartę zwrotu i naklej ją na paczkę.
Eucerin Online Shop
Schleefstraße 1a
44287 Dortmund, Niemcy
Otrzymanie zwrotu zostanie potwierdzone przez nas pocztą elektroniczną.
Płatność (4)
-
Czy płatność jest bezpieczna?
Tak, płatność jest bezpieczna. Wszystkie informacje na temat rodzaju, zakresu i celu gromadzenia i przechowywania wymaganych danych osobowych można znaleźć w polityce prywatności.
-
Jak mogę dokonać płatności?
Możesz wybrać jednego z naszych partnerów, a zostaniesz automatycznie przekierowany na odpowiednią stronę. Istnieje możliwość zapłaty za pobraniem przy odbiorze przesyłki, za pośrednictwem systemu PayU, karty płatniczej (MasterCard, VISA), lub natychmiastowego przelewu bankowego (BLIK).
-
Czy można płacić z datą wsteczną?
Nie, nie jest możliwe dokonywanie płatności z mocą wsteczną.
-
Czy podane ceny zawierają podatek VAT?
Tak, podane ceny zawierają już podatek VAT.
Skontaktuj się z nami w przypadku pytań dotyczących zamawiania i płatności za Eucerin
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zamawiania, płacenia i kupowania produktów Eucerin, odwiedź naszą stronę kontaktową.